چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی

امروز ، ساخت ویدئو برای بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از برنامه بازاریابی است.

اکنون ویدئوها در محیط آنلاین بسیار فراگیر هستند و نتایج بسیاری از تحقیقات در حوزه بازاریابی ویدئویی نشان میدهد که 80٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف شده در طی سال مربوط به ترافیک تماشای ویدئو است.

مثلا در طی سال 2020 و در دوران قرنطینه ، یوتیوب در حدود 5 میلیادر دلار پول از بازاریابی ویدئویی درآمد کسب نمود.

92% از بازاریابان حرفه ای می گویند که ویدئو و بازاریابی ویدئویی بخشی مهم در استراتژی بازاریابی آنها است.

این درصد در طی سال 2015 در حدود 78% بوده است که نشان از افزایش روز افزون اهمیت ویدئو است. بنابراین چه چیزی باعث اهمیت ویدئو می شود؟

طبق گفته 88٪ از بازاریابان ، بازاریابی ویدئویی ROI مثبت برای آنها فراهم می آورد.

 

 

https://iranmct.com/news/marketing-videos


بازاریابی

چهار گام تشکیل تیم بازاریابی ویدئویی

ویدئویی ,بازاریابی ,ویدئو ,طی ,سال ,چهار ,بازاریابی ویدئویی ,در طی ,طی سال ,ویدئو است ,در حدود

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم جدید مقاله, تحقیق, پایان نامه فناوری و تلویزیون دیجیتال عکس خفن و لو رفته | نیا تو پرسپولیس کبیر طراحی آنتن سامانه های راداری و رادیویی ایران فیلم بلاگ وبلاگ تبلیغات مصالح ساختمانی